“Äkta fransk resturang!”

Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Montmartre
Omdömet skrevs januari 2 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna resturang om man uppleva en äkta fransk resturang med en personlig service och utsökt mat till överkomligt pris. Kommer att gå hit igen vid vårt nästa besök i Paris.

Tack Stranarn

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs oktober 14 2016 från mobil enhet

Genuint franskt ställe med väldigt god mat och trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Runt 25 euro för en varmrätt

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs september 2 2016

Trevlig och gemytlig restaurang i närheten av Moulin Rouge. God mat och trevlig personal. Vi åt här 2013 och blev positivt överraskade. Går gärna dit igen.

Tack Ann-Sofie L
Omdömet skrevs juni 18 2016 från mobil enhet

Bra restaurang med bohemiska inslag av musik och miljö. Helt okej mat för bra pris och trevlig personal. Rekommenderas för alla möjliga. Gå gärna upp till kyrkan på "berget" om ni äter där på kvällen.

Tack AmuntAyala
Omdömet skrevs juni 15 2016 från mobil enhet

En liten och mycket trevlig resturang
Jättegod mat och väldigt prisvärt
Vinet smakade fantastiskt och även det till väldigt rimliga priser.
Personalen var väldigt trevlig vilket man inte upplever så ofta i Paris.

Tack Mno4

Resenärer som tittade på Chez Toinette tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Chez Toinette? Berätta vad du tyckte!