“Äkta fransk resturang!”

Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Område: Montmartre
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna resturang om man uppleva en äkta fransk resturang med en personlig service och utsökt mat till överkomligt pris. Kommer att gå hit igen vid vårt nästa besök i Paris.

Datum för besöket: september 2016
Tack Stranarn

Omdömet skrevs 14 oktober 2016 från mobil enhet

Genuint franskt ställe med väldigt god mat och trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Runt 25 euro för en varmrätt

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Vacationer647093
Omdömet skrevs 2 september 2016

Trevlig och gemytlig restaurang i närheten av Moulin Rouge. God mat och trevlig personal. Vi åt här 2013 och blev positivt överraskade. Går gärna dit igen.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Ann-Sofie L
Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Bra restaurang med bohemiska inslag av musik och miljö. Helt okej mat för bra pris och trevlig personal. Rekommenderas för alla möjliga. Gå gärna upp till kyrkan på "berget" om ni äter där på kvällen.

Datum för besöket: juni 2016
Tack AmuntAyala
Omdömet skrevs 15 juni 2016 från mobil enhet

En liten och mycket trevlig resturang
Jättegod mat och väldigt prisvärt
Vinet smakade fantastiskt och även det till väldigt rimliga priser.
Personalen var väldigt trevlig vilket man inte upplever så ofta i Paris.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Mno4

Resenärer som tittade på Chez Toinette tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Chez Toinette? Berätta vad du tyckte!