“Utmärkt bistro”

Rankad som nr 60 av 19 398 Restauranger i Paris
Kök: Franskt
Område: Montmartre
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Liten mysig restaurang med vänlig personal och mycket atmosfär. Maten är väldigt bra och köket gränsar till finrestaurang. Vi hade en trerätters + vin + kaffe för €70 per person och det var lätt värt det. Desserten är deras svaga sida så om man vill snåla kan man hoppa den.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack lassemanb

Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Litet, alltid fullbokat, gastronomi, prisvärt och trevligt.
Mycket gott, trevligt presenterat men framförallt vilka smaker - bästa i Paris!

Datum för besöket: april 2017
Tack Mikael W
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt en jättegod middag på denna pärla i Montmartre. Väldigt litet ställe med fåtal bord så att reservera bord innan tror jag är ett måste. Inget för det jättestora sällskapet men passar perfekt för en romantisk middag. Man kan välja på 3 förrätter, 3 varmrätter och 3 efterrätter.
Servicen va toppen!

Datum för besöket: mars 2017
Tack asmola
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Seb'on är en liten mysig restaurang med mycket trevlig personal. Rekommenderar restaurangen för ett besök.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Christine H
Omdömet skrevs 10 juni 2016

Mycket fin och vällagad mat på en trevlig liten restaurang. Vi var nöjda med allt!
Lite dyrare men med så fin och god mat är det värt!
Kan absolut tänka mig att besöka Seb'on igen!

Datum för besöket: juni 2016
Tack Lina D

Resenärer som tittade på Seb'on tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Seb'on? Berätta vad du tyckte!