“Bästa i Paris!”

Rankad som nr 48 av 19 130 Restauranger i Paris
Kök: Franskt
Område: Montmartre
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Litet, alltid fullbokat, gastronomi, prisvärt och trevligt.
Mycket gott, trevligt presenterat men framförallt vilka smaker - bästa i Paris!

Tack Mikael W

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt en jättegod middag på denna pärla i Montmartre. Väldigt litet ställe med fåtal bord så att reservera bord innan tror jag är ett måste. Inget för det jättestora sällskapet men passar perfekt för en romantisk middag. Man kan välja på 3 förrätter, 3 varmrätter och 3 efterrätter.
Servicen va toppen!

Tack asmola
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Seb'on är en liten mysig restaurang med mycket trevlig personal. Rekommenderar restaurangen för ett besök.

Tack Christine H
Omdömet skrevs 10 juni 2016

Mycket fin och vällagad mat på en trevlig liten restaurang. Vi var nöjda med allt!
Lite dyrare men med så fin och god mat är det värt!
Kan absolut tänka mig att besöka Seb'on igen!

Tack Lina D
Omdömet skrevs 13 mars 2016 från mobil enhet

Ger de bästa rekommendationer till det här lilla underbara ställe i Paris. Den bästa maten, personlig och varm stämning. Njutning av högsta grad!!

Tack Carolina I

Resenärer som tittade på Seb'on tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Seb'on? Berätta vad du tyckte!