“Bra lunch!”

Au Bourguignon du Marais
Boka med
Au Bourguignon du Marais har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 553 av 19 275 Restauranger i Paris
Kök: Franskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Le Marais
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Klassisk fransk lunch. Mättande. Schyssta priser för mycket och god mat. Snabba i köket och bra servis. Är man hungrig och i trakten så är det ett bra ställe att käka på och vila fötterna efter alla långa promenader i Paris. Schysst vin till maten.

Tack Isabella O

Omdömet skrevs 31 juli 2018

Såg att deras Bourguignon skulle vara riktigt bra så åkte och testade denna.
Vi blev inte besvikna, detta var en bästa Bourguignon jag någonsin smakat.

Rekommenderar starkt!!

Tack MattiasMelin
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

På en mysig bakgata satte vi oss ner för en liten paus under dagens promenerande. Världens i särklass godaste macarons!

Tack natalieeinarsson
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang, vällagad mat, rikliga portioner och mycket bra service! Vi åt köttgrytan, ostburgaren och kycklingen och vi var alla lika nöjda! Till efterrätten, gourmetkaffe, hörde tre mindre desserter som alla var utmärkta! Det enda som drar ner omdömet från 5, är att karaffen med 'husets vin', var orimligt dyr. Vi bråkade dock inte om det då vi inte kollade upp priset innan beställning. Vi återvänder gärna!

Tack Catrine A
Omdömet skrevs 4 mars 2015

Jättemysig restaurang, typisk Pariskänsla. Laxtartaren är bland det godaste jag ätit. Enda minuset är att rätterna är lite ojämna..

• Atmosfär
Tack Christofer77
Philippe L, Gérant på Au Bourguignon du Marais, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2015

Dear Christofer77,
thank you for sharing your experience with the whole of the Trip Advisor community following your visit to the Bourguignon du Marais.
We hope to see again you very soon.

Kind regards.

Resenärer som tittade på Au Bourguignon du Marais tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Au Bourguignon du Marais? Berätta vad du tyckte!