Omdömet skrevs 16 augusti 2014

Ja, rummen är små, men de är mysiga och trevligt inredda. Dessutom är allt väldigt rent! All personal jag mötte där var trevliga och hjälpsamma, och de pratade utmärkt engelska. Läget på hotellet kan inte bli bättre - shoppinggatorna finns bara ett par kvarters promenad från hotellet, det är 10 minuter till jättegallerian LaFayette och 15 minuter till Louvren. Man har allt inom räckhåll! Hotellet ligger alldeles intill en stor tågstation (mycket smidigt om man t.ex. vill till Versailles), men ändå stördes vi aldrig av ljud utifrån. På nätterna var det helt tyst, och vi sov gott i de sköna sängarna. Gratis WiFi och fräsch och god frukost-buffé. Det går inte att få det bättre än så här!

• Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
Tack Lillstrumpa82
Sébastien G, Propriétaire på Hotel WO - Wilson Opera, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2014

Bonjour,

Tack så mycket för att häftigt översyn om hotellet WO och laget.

Vi älskar att göra människor glada och vi ser till att varje gäst på hotellet känns som hemma.

Våra rum är mycket rena och i en riktigt bra form också. Vi har gjort en del förbättringar sedan den senaste med oss. Vi kontrollerar allt på en dag eller vecka. Detta är verkligen viktigt för oss!

Läget gör hotellet WO mycket bekväm också, vilket är ett plus i Paris! Tack för att du påpekade detta!

Om du har några förslag eller rekommendationer, är du välkommen att kontakta oss när som helst gång.Jag kommer att vara glada att svara dig.

Tack igen för den underbara översyn.

Vi ser fram emot att välkomna dig igen verkligen snart!

Hälsningar,

Sebastien

Omdömet skrevs 22 november 2012

Perfekt litet hotell med supertrevlig & serviceminded personal. Nyrenoverat fräscht och snyggt! Små rum men fullt utrustade, franska balkonger el stora fina fönster! Frukosten över förväntan, mycket bra prisvärt alternativ om man föredrar att äta frukost "hemma". Bra läge för att ta sig runt i Paris till fots, väldigt lugnt kvällstid, inga problem att sova med öppet fönster.

• Bodde här: november 2012, reste med familjen
Tack Fian-Kat-Ban
Sébastien G, Propriétaire på Hotel WO - Wilson Opera, svarade på det här omdömetSvarade 25 december 2012

Hej,

Först av allt, tack för din kommentar är mycket relevant!

Ja, Hotellet ligger i ett mycket lugnt område och mycket nära till stora attraktioner och de till fots samt med tunnelbana!

Frukost mycket bra som du säger och ett mycket överkomligt pris är en av styrkorna i hotellet.

Hotellet har renoverats till drygt 2 år och vi är alla på plats för att hålla sin fräschör och snyggt.

Tack igen för kommentaren!

WO Team önskar dig trevliga årsskiftet festligheter.

Bästa hälsningar,

Sébastien

Omdömet skrevs 1 augusti 2012

Rummen är mycket mindre än vad man tror, men ett väldigt trevligt hotell.
Trevlig personal. Och fin utsikt om man har balkong.
ät inte frukosten på hotellet, man får bättre ute på på stan...................

• Bodde här: augusti 2012, reste som ett par
Tack ZamirC
Sébastien G, RECEPTION på Hotel WO - Wilson Opera, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2013

Hej,

Ett stort tack för denna kommentar på resa rådgivare.

Vi älskar vårt arbete och vi är glada att din vistelse hos oss gick bra.

Det är alltid ett nöje för oss att träffa och göra våra kunder nöjda.

Rummen är mycket väl underhållna och mycket välutrustade med allt du behöver (hårtork, plattskärms-TV, minibar, osv.). Det är mycket viktigt för oss att våra kunder väl avvecklas bekvämt.

Vi förbättringar för frukost eftersom du lämnade. Vi tar alla kommentarer på största allvar. Det är viktigt för oss att förbättra oss i varje ögonblick.

Om du måste skicka oss förslag på frukost, tveka inte att fråga oss, är det med glädje som vi alltid svara på våra kunder.

Laget och jag hoppas att vi ses snart hos oss.

Med vänliga hälsningar,

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 juli 2011

Fördelar: Trevligt inrett hotell i traditionell parisisk byggnad, centralt beläget för affärer och transportförbindelser.
Nackdelar: Jag var vid ankomsten tvungen att skriva alla mina uppgifter för hand på en blankett, trots att jag gett samma när jag gjorde reservationen. Wifi fungerade inte, receptionisten kunde inte engelska och fortsatte bara att peka på inloggningsinstruktionerna som jag skulle följa till punkt och pricka.
Jag förväntar mig mycket mer när vi betalar 4* priser.

1  Tack SwanseaTom
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Sébastien G, RECEPTION på Hotel WO - Wilson Opera, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2013

Bonjour,

Thank you for this really important comment on Trip Advisor.

Regarding the service, we have made a lot of changes. Everybody at the front desk can speak English now and our clientele appreciate it a lot.

The staff is now fully trained and we are more than happy to meet any request. It is always a pleasure really.

We are sorry for what happened during the check in process (by the way, thank you for pointing this out, because we have made some improvements to make sure it goes smoothly upon the arrival).

The WI-FI is also working perfectly today we have changed some of the materials to make sure you will not be in trouble during your stay.

One more time, I apologize about the issue you had with us.
If you have any recommendations or suggestions, please feel free to contact us at any time.

Kindest Regards,

Omdömet skrevs 14 mars 2010

Små rum, men annars helt toppen. Nyrenoverat både fräscht och snyggt. Frukosten inte överdådig, men tillräcklig och god. Mycket bra service i receptionen och på rummen. Ligger nära Metro och stora köpcentrum. OK gångavstånd till centrum/concorde, om man vill se lite av Paris gator och butiker samtidigt. Klart godkänt!

• Bodde här: mars 2010, reste som ett par
1  Tack EddiLaholm

Bonjour,

Tack så mycket för att häftigt översyn om hotellet WO och laget.

Tack igen för den underbara översyn.

Vi ser fram emot att välkomna dig igen verkligen snart!

Hälsningar,