Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Bra läge! Mycket trevlig och hjälpsam personal. Hotellet är mer inriktad på par. Rummen är små och mörka. Ren toalett och rent badrum men heltäckningsmattorna är inte riktigt ok. Vi hade mögel i vårt rum tyvärr. På grund av läget kan de ta betalt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack AysiTobi
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Bodde på hotellet under vår weekendresa till Paris.

Montmartre är Paris högsta punkt, vilket gör att man måste ta sig upp för trappor/backar för att komma till hotellet. Vilket inte var några problem för oss men kan bli problem för andra.
Det finns en linbana som går upp och ner men varje färd kostar pengar.

Hotellet i sig var bra. Ett litet hotell med små rum, så det lönar sig att betala lite extra för ett större. Men som jag förstått det är det standard i Paris.

Enda negativa med rummet var att duschen var smutsig. Schampoo rester på väggarna som börjat mögla, och som inte skulle vara svårt att skrubba bort.

Dessutom så tar hotellet ut en avgift för frukost. 15€ per person.
Har aldrig varit med om en sådan dyr frukost på 4 stjärniga hotell. Det borde ingå eller vara betydligt billigare.

I det stora hela är vi väldigt nöjda med våran vistelse!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Alexandra B
MANUELLA C, Directeur général på Montmartre Mon Amour, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Geachte klant,

Wij danken u voor te stellen ons dit commentaar. Alle opmerkingen zijn voor interessante en stellen ons in staat om uw organisatie te verbeteren.
Wij zijn bedroefd niet te zijn volledig aan uw verwachtingen in ons hotel Montmartre Mon Amour.
Wij hopen echter dat u waarderen onze grote wijk Montmartre net zoals onze zeer mooie stad Parijs.

Vrolijk
Manuella Cabaret / Hotel Manager

Omdömet skrevs 11 oktober 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt några meter från Sacre coeur i ett tygdistrikt. Vi hade fönster mot innergården och det var mycket tyst trots att området har många pubar och är livat under fredag och lördag. Rummet var modernt inrett och fräscht. Buffén till frukost var lagom stor. De nackdelar vi såg var att det var något nött med fläckiga golv och nötta lister. Toaletten något liten för två långa personer (över 180 cm) ingen plats för bagage. Sur kondition fungerade knappt och vi fick mer luft av att öppna fönster. Prisvärt.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Eliwes
MANUELLA C, Directeur général på Montmartre Mon Amour, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2015

Dear customer,

We thank you for having taken time to share your impressions with our Internet users. Every remark matters and allows us to improve.
It is good to read that you appreciated the very good localization of the hotel Montmartre Mon Amour, its typical district and its comfort.
Air conditionning of your room could not effectively worked l and this is normal as we chose in this period to cut it to give way to the heating, more demanded in this period. Also, our classic rooms are actually rather small. We would have been delighted to make you discover our superior categories and Deluxe, clearly bigger.

We thank you again for your comment, and would be delighted to see you again in Montmartre Mon Amour Hotel,

Best regards
Manuella Cabaret / Hotel manager

Omdömet skrevs 16 januari 2015

Perfekt läge i Montmartre har detta mycket speciella hotell. Varje rum var en upplevelse i sig, alla med olika teman. Frukosten var fantastisk och personalen mycket vänlig. Det var lätt att ta sig både till andra delar av Paris och till sevärdigheter. Många bra restauranger ligger runt hotellet. Rummen är små så vill du vara säker på ett större rum, boka ett större.

Datum för vistelsen: oktober 2014
1  Tack Ullis63
LouiseLAHIANI, Directeur général på Montmartre Mon Amour, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2015

Dear Madam, Sir,

All the Montmartre mon Amour team would like to thank you for your very kind message. As you said our hotel designer Sandrine Alouf made all our room as an experience. She likes telling stories about love and our location in Montmartre is a beautiful place to express it. She makes the best from the place available in our room, as there is different size, there is one for all taste. We really hope to welcome you again.

Best Regards,

Aurore REYNIER – Front Office Manager

Omdömet skrevs 1 november 2014

Mysigt hotell som jag upptäckte på en av mina promenader i området vid ett tidigare restillfälle. Ligger mysigt ovanför ett litet torg med kulörta lyktor nedanför Sacre Coeur. Ganska små rum som passar par. Inget hotell för familjen. Fräsch frukostbuffé och trevlig personal.

Datum för vistelsen: december 2013
1  Tack Eijab
LouiseLAHIANI, Directeur général på Montmartre Mon Amour, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2014

Kära

Alla i personalen ansluter mig att tacka för din kommentar. Vi är glada att välkomna individer par eller familjer med ett eller flera rum . För födelsedagar , bröllop , eller bara för skojs skull .
Vi är glada att din vistelse i Paris som du har avslöjat vårt hotell och vi ser fram emot att träffa er nästa gång .

Hälsningar ,

Aurore REYNIER – Front Office Manager