“Fransk robust kokkonst”
Omdöme om Invictus

Invictus
Boka med
Invictus har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 64 av 17 739 Restauranger i Paris
Kök: Franskt
Område: Saint-Germain-des-Prés
Omdömet skrevs juli 21 2017 från mobil enhet

Tevlig atmosfär, jättegod mat och mycket trevlig service. Pröva gärna smakfulla lammracks. Boka bord!

Tack Jan J

Omdömet skrevs juli 21 2017 från mobil enhet

Liten restaurang på sidogata med vällagad fransk mat med asiatisk touche och en trevlig betjäning. Den bör bokas i förväg.

Tack Ingrid J
Omdömet skrevs februari 26 2017

Denna mysiga lilla restaurang ligger på en bakgata men ändå nära en Metro. Bokning krävs. Vi var sex vänner från olika länder som besökte den för en fredagsmiddag. Åt olika rätter men var samtliga otroligt nöjda med maten. Jag åt en thai-inspirerad fisksoppa som var mycket god; samtliga smaker kom fram utan att den var för stark. Servicen var familjär och snabb. Trevlig stämning och inga problem att prata med alla runt bordet (dvs det blev aldrig högljutt i lokalen). Skulle definitivt återvända om jag besöker Paris igen.

Tack Isgran
Omdömet skrevs maj 14 2016 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig liten restaurang med ca 20 platser. Köksmästaren tar emot, beskriver dagens specialiteter och tar adjö. Vi åt förrätt sparris med pocherar ägg, huvudrätt lammsadel och efterrätt briouche äpple och caramell.
Allt mycket gott. Perfekt service.

Tack Rickard W
Omdömet skrevs maj 13 2016

Bästa matupplevelsen på hela resan. Ingen stor restaurang, bra bemötande av personalen, jag hade lyckats boka av när jag letade efter restaurangen och de hade gett bort vårt bord, men trollade fram ett bord ändå.

Tack Eva P

Resenärer som tittade på Invictus tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Invictus? Berätta vad du tyckte!