Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Mycket hög servicegrad, familjärt och trevligt
Nära till Metro
Rent, fräscht, fin frukost, supertrevlig personal som ger det lilla extra. Mycket hjälpsamma med information om restauranger, transporter till flyg etc.
Rekommenderas starkt!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Gerd S
Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Otroligt fräscht hotell. Ligger väldigt bra då det finns många bra restauranger i närheten. Enkelt att ta sig runt i Paris genom Metro precis vid hotellet. Trevlig personal som hjälpte till att boka taxi, matställen och med kartan.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Martin A
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Personalen på detta hotell var ingenting förutom vänlig och hjälpsam - det fick till till presidentsviten uppgraderade utan extra kostnad. Det fanns ingen fråga med oss lämna våra väskor i hotellets efter utcheckning innan vi skulle hinna med vårt flyg hem vilket var mycket uppskattat. Flaskor med vatten är tillhandahålls varje dag för gäster som var en livräddare. Hotellet ligger i ett utmärkt läge med tunnelbanelinjer ett stenkast bort och inom också gångavstånd till det livliga området i Montmartre. Älskade det.

Tack Emma K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ie. Visa original
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt litet hotell som ger allt för sina gäster. Små men fina rum med snygga mosaiker, härlig nästan lite tropisk trädgård och en familjär stämning. Hotellet ligger på en liten lugn gata. Pröva gärna frukosten. Mycket trevlig o serviceinriktad personal.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Kaj S
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 6 juni 2016

Det finns större, luftbaserade hotell över hela Paris, ja, men detta lilla hotell är en av de bästa jag har upplevt i staden. Montmartre ligger jag tycker om minst delen av Paris, men jag skulle gärna besöka området igen bara för att bo på Hotel Beausejour. Allt är rent, stämningsfullt och mysigt. Det finns en härlig bar, och rummen på hotellet är underbart skön. Fantastiskt badrum. (Toaletter med uppvärmd säten, även!) Lugnt och dolda läge. Och hotellets personal - de är verkligen fantastisk.

Tack Justin B