• Bar/lounge
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 232 US$/natt.

Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Paris)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 208 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 274 US$/natt.

Hotel Atmospheres(Paris)
Official Site
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 206 US$/natt.

Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 304 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 229 US$/natt.

Hotel Malte - Astotel(Paris)
Official Site
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 49 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 49 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 270 US$/natt.

Priceline
Omdömet skrevs 15 maj 2012

Tips för att välja rum: All the rooms are large, so you don't need a suite.
  • Bodde här: maj 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 26 april 2012

Tips för att välja rum: We stayed on the 2nd floor. If you want to pay more you can stay on a higher floor and see the Eiffel tower but who spends time in the room anyway! If you do go up higher and get a slightly larger room. We stayed in a Classic Room
  • Bodde här: april 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 6 april 2012

• Bodde här: april 2012
Omdömet skrevs 28 mars 2012

• Bodde här: april 2011
Omdömet skrevs 27 mars 2012

Tips för att välja rum: go to the website; if there are rooms on the street, avoid them if you're a light sleeper. It appeared that no two rooms are alike in size/shape/decor.
  • Bodde här: mars 2012, reste med familjen