• Bar/lounge
Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Paris)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Hotel Atmospheres(Paris)
Official Site
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 289 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 206 US$/natt.

Hotel Malte - Astotel(Paris)
Official Site
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 229 US$/natt.

Priceline
Priceline
Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 259 US$/natt.

Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

En väldigt positiv upplevelse! Bra och fräscht hotell, personalen var väldigt vänliga och hjälpsamma på alla sätt och vis. Rummet var välstädat, med en liten balkong ut mot gatan. Ett stort plus också för lobbybaren (alkoholfri) där man kunde hämta drycker och tilltugg gratis, samt också göra detsamma på kedjans andra hotell i Paris! Vi återkommer helt säkert!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Kaj B
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Ett litet, mysigt hotel. Känns som att vara hemma hos någon. Trevlig personal och alltid bemannat. Liten frukostbuffé men fint utbud, saknade inget. Den uppdukade gratis buffen var bra fanns olika saker alla dagarna. 10 min till metron. Gångavstånd till Montmatre.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Ponnyn
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Bra hotell med fräscha rum. Vårat hade en liten balkong ut mot gatan och med utsikt över Eiffeltornet. Bra frukost nere i källaren. Bra mottagande nere i receptionen när vi kom på fredagen men på övriga helgdagar satt det en tjej som inte alls var service-minded.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
1  Tack cliptons
Omdömet skrevs 11 april 2016 från mobil enhet

Väldigt fräscht och mysigt hotell med trevlig personal. Hotellet ligger på en relativt lugn gata. Dom serverar bra frukost. Nära till tunnelbanan och flera bra kvarterskrogar. Fina små balkonger ut mot gatan med utsikt mot Eiffeltornet.

Bodde här: april 2016
4  Tack Anna W
Omdömet skrevs 4 september 2015 från mobil enhet

1:a gången i Paris. Hotellet ligger på gångavstånd från Tågstation Gerd de Nord. Ca 10 minuter. Vi blev väl mottagna och fick bra info om alla sevärdheter i Paris samt färdmedel. Trevlig lobby med gratis förfriskningar och tilltugg. Mycket fräscha rum. Städning varje dag. Frukostbuffé var mycket god med det mesta man kan önska sig, dock fick man betala extra för den.
Hotellet ligger bra placerat med gångavstånd, till Montmartre ca 10 minuter, Opera Garnier och lyxvaruhuset La Fayette ca 15-20 minuter. Därifrån kan man ta sig med Hop on Hop off- bussar ut till alla sevärdheter. Använd karta och var inte rädd för att fråga efter vägen. Runt om hotellet ligger många mysiga och trevliga brasserier.

Bodde här: september 2015, reste som ett par
3  Tack Materias