Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

En väldigt positiv upplevelse! Bra och fräscht hotell, personalen var väldigt vänliga och hjälpsamma på alla sätt och vis. Rummet var välstädat, med en liten balkong ut mot gatan. Ett stort plus också för lobbybaren (alkoholfri) där man kunde hämta drycker och tilltugg gratis, samt också göra detsamma på kedjans andra hotell i Paris! Vi återkommer helt säkert!

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Kaj B
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Ett litet, mysigt hotel. Känns som att vara hemma hos någon. Trevlig personal och alltid bemannat. Liten frukostbuffé men fint utbud, saknade inget. Den uppdukade gratis buffen var bra fanns olika saker alla dagarna. 10 min till metron. Gångavstånd till Montmatre.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Ponnyn
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Bra hotell med fräscha rum. Vårat hade en liten balkong ut mot gatan och med utsikt över Eiffeltornet. Bra frukost nere i källaren. Bra mottagande nere i receptionen när vi kom på fredagen men på övriga helgdagar satt det en tjej som inte alls var service-minded.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack cliptons
Omdömet skrevs 11 april 2016 från mobil enhet

Väldigt fräscht och mysigt hotell med trevlig personal. Hotellet ligger på en relativt lugn gata. Dom serverar bra frukost. Nära till tunnelbanan och flera bra kvarterskrogar. Fina små balkonger ut mot gatan med utsikt mot Eiffeltornet.

Datum för vistelsen: april 2016
4  Tack Anna W
Omdömet skrevs 4 september 2015 från mobil enhet

1:a gången i Paris. Hotellet ligger på gångavstånd från Tågstation Gerd de Nord. Ca 10 minuter. Vi blev väl mottagna och fick bra info om alla sevärdheter i Paris samt färdmedel. Trevlig lobby med gratis förfriskningar och tilltugg. Mycket fräscha rum. Städning varje dag. Frukostbuffé var mycket god med det mesta man kan önska sig, dock fick man betala extra för den.
Hotellet ligger bra placerat med gångavstånd, till Montmartre ca 10 minuter, Opera Garnier och lyxvaruhuset La Fayette ca 15-20 minuter. Därifrån kan man ta sig med Hop on Hop off- bussar ut till alla sevärdheter. Använd karta och var inte rädd för att fråga efter vägen. Runt om hotellet ligger många mysiga och trevliga brasserier.

Datum för vistelsen: september 2015
3  Tack Materias