Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Lugn omgivning men nära både till Montmartre och Pigalle. Vi bodde på femte våningen, dubbelrum med litet badrum. Frukost åt vi på närbelägna serveringar, hotellrestaurangen var inte så mysig. Bra personal.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Ellinor B
SYLVIE C, Directeur général på Timhotel Montmartre, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Dear Ellinor
Thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments; we believe it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for.
It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to know that you were delighted with the hotel facilities and our staff.
We are constantly working on providing our very best services for our guests, and we are glad to see that our attempts are appreciated.
The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future!
Kindest regards
Sylvie Caron
Manager

Omdömet skrevs 29 juli 2017

Ett mysigt litet hotell precis i hjärtat av de mysiga kvarteren Krim Montmartre.
Personalen är väldigt serviceminded både vid incheckning och under övriga vistelsen.
Vi hade rum på andra våningen, rymliga och fräscha.
Lite ljud utifrån men ingenting som störde märkvärdigt.
Frukosten var generös, bara kallt men med gott om alternativ.

Bagage kunde lämnas efter utcheckningen för att hämtas senare under dagen.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack emeliebackvall
Omdömet skrevs 22 juli 2017

Äntligen så har Jag / Vi hittat hotellet med fem stjärnor, läget i hjärtat av Montmartre är oslagbart och det känns som att vi har nära till allt. Ett relativt litet hotell med mycket bra standard där utsikten är fantastisk från de översta rummen på hotellet.

Vi kommer att återvända ganska snart var så säker!

Kan rekommenderas med det varmaste.

Classe

Rumstips: Be om ett rum på översta våningen åt söder!
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack FirstClaes21
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Detta hotell ligger i mysiga kvarteren runt Metro stationen Aubesses. Nära till Sacre' Coeur och precis där Bateau Lavoire en gång låg. Där hade Picasso, Matisse, Brancusi, Modigliani med fl. sina ateljéer en gång i tiden. Många trevliga uteserveringar finns här omkring. Hotellet har trevlig personal och rummen är små men fräscha. I Vårt rum hade vi utsikt över stan och vi kunde se Eiffeltornet långt borta. På söndagen var det loppmarknad i hela kvarteret där man kunde hitta många fina och spännande saker. Mysigt up and comming stadsdel med lite pittoreska porrunderklädes butiker som fortfarande ligger kvar i dessa Pigalle kvarter nära Moulin Rouge. Annars är det mycket biodynamiska foodstores och mysiga nya caféer med gott kaffe och goda mackor. Här skulle man absolut vilja bo. Känner mig så nöjd med detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Pernilla S
ROMAIN B, Responsable réception på Timhotel Montmartre, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Dear Pernilla S,

We are so thrilled to read such comments from happy guests ; thank you for sharing it!

We are looking forward to welcoming you again next time.

Best regards

Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Litet hotel med små rum, men med bra läge precis i Monmartre, nära restauranger, metro och annat. Vi fick ett rum med nyrenoverat badrum. Fräscht och allt man behöver. Valde bort frukosten här, överpris samt utbudet av frukost på stan slår allt.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack X2939WCjuliam
ROMAIN B, Responsable réception på Timhotel Montmartre, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016

Dear Mrs Julia M,

We are glad you enjoyed your stay again with us in Montmartre
We are grateful that you took the time to share these good opinions on our establishment, it’s a huge satisfaction for us.
We look forward to welcoming you on your next trip to Paris.
Best regards