“Fantastiska burgare”
Omdöme om Ralph's

Ralph's
Boka med
Ralph's har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 062 av 19 431 Restauranger i Paris
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: 6th Arr. - Luxembourg
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk inredning, väldigt Ralph Lauren, elegant och cozy. Jätte mysig innerträdgård. Burgarna är fantastiska. Boka bord är ett måste, finns det inte ledigt online, försök å ring istället.

Datum för besöket: mars 2018
Tack HegeMaple

Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig innergård med jasmindoftande buskar, skön musik och härlig stämning. Väldigt mysig design inomhus, trevlig personal med serviceanda. Väldigt god mat och kul med popcorn med kolasås och de pankofriterade oliverna som kom som appetizers. Återvänder utan tvekan!

Datum för besöket: maj 2017
Tack emmsanen
Omdömet skrevs 16 april 2017

Vacker innergård under träd och parasoll. Vi hade bokat bord och fick ett trevligt uppdukat bord med vackert porslin. Menyn är enkel och passar för lunch. Gott ochtrevligt upplagt men man går nog inte hit för maten i första hand utan för den vackra innergården och inramningen. Missa inte goda popcorn till kaffet.

Datum för besöket: april 2017
Tack Hellun
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Dyr meny och egentligen "ingen speciell" smakupplevelse. Men hela miljön och omgivningen var en upplevelse i sig. Otroligt mysig miljö och mycket att titta på!

Rekommenderar ifall ni värdesätter det.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack SaraB6148
Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Vi tog drinkar på deras fantastiska innergård. Svårt att bedöma om maten är bra men miljön är världsklass. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Jonas L

Resenärer som tittade på Ralph's tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Ralph's? Berätta vad du tyckte!