“Fantastiska burgare”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Saint-Germain-des-Prés
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk inredning, väldigt Ralph Lauren, elegant och cozy. Jätte mysig innerträdgård. Burgarna är fantastiska. Boka bord är ett måste, finns det inte ledigt online, försök å ring istället.

Tack HegeMaple

Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig innergård med jasmindoftande buskar, skön musik och härlig stämning. Väldigt mysig design inomhus, trevlig personal med serviceanda. Väldigt god mat och kul med popcorn med kolasås och de pankofriterade oliverna som kom som appetizers. Återvänder utan tvekan!

Tack emmsanen
Omdömet skrevs 16 april 2017

Vacker innergård under träd och parasoll. Vi hade bokat bord och fick ett trevligt uppdukat bord med vackert porslin. Menyn är enkel och passar för lunch. Gott ochtrevligt upplagt men man går nog inte hit för maten i första hand utan för den vackra innergården och inramningen. Missa inte goda popcorn till kaffet.

Tack Hellun
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Dyr meny och egentligen "ingen speciell" smakupplevelse. Men hela miljön och omgivningen var en upplevelse i sig. Otroligt mysig miljö och mycket att titta på!

Rekommenderar ifall ni värdesätter det.

Tack SaraB6148
Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Vi tog drinkar på deras fantastiska innergård. Svårt att bedöma om maten är bra men miljön är världsklass. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack Jonas L

Resenärer som tittade på Ralph's tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Ralph's? Berätta vad du tyckte!