“Promenadstråk med hög svansföring!”
Omdöme om Champs-Elysees

110,89 US$*
Paris Private Tour: Romantic Tour in a 2CV
Rankad som nr 39 av 1 270 saker att göra i Paris
Omdömet skrevs juli 3 2017 från mobil enhet

Ena märkesaffärer efter den andra varvat med fina bilmärkens sk showroom blev en upplevelse som heter duga. Trots dubbelt trafikkaos - den normala samt Putins besök kunde vi med lätthet få en taxi som tog oss bekvämt upp till Montmartre!

Tack Karin W

Omdömet skrevs maj 4 2017

Här måste man bara gå. En massa butiker runt om en. Det är som en stor härlig shoppinggata och även mycket restauranger runt om.

Tack Karin S
Omdömet skrevs april 30 2017 från mobil enhet

En riktig paradgata, omgiven av diverse affärer, restauranger och historiska byggnader. Gatan sträcker sig från Place de la Concorde till Place Charles de Gaulle, där Triumfbågen står, och är därmed en del av Axe historique – den historiska axeln. Gatan är nästan två kilometer lång och hela gatans längd kan ses med blotta ögat. Den intresserade kan utan tvekan strosa runt längs gatan i timmar.

Tack Bolss
Omdömet skrevs april 25 2017 från mobil enhet

Mäktigt paradgata/aveny mellan Place de la Concorde och Triumfbågen som är fylld med exklusiva butiker och restauranger.

Tack DanielForssell
Omdömet skrevs april 6 2017 från mobil enhet

Pampig aveny och riktigt breda trottoarer att flanera på. Många prime stores och show rooms. Bl.a. för bilar som det var kul att kika in och se. Men restaurangerna här var för turistiska för vår smak.

Tack Carl-Henrik P

Resenärer som tittade på Champs-Elysees tittade också på

Besökt Champs-Elysees? Berätta vad du tyckte!