“Champs-Elysees”

och över
Paris sightseeingtur med valfri Seine River Cruise
Rankad som nr 16 av 2 222 saker att göra i Paris
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Mäktigt paradgata/aveny mellan Place de la Concorde och Triumfbågen som är fylld med exklusiva butiker och restauranger.

Tack DanielForssell

Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Pampig aveny och riktigt breda trottoarer att flanera på. Många prime stores och show rooms. Bl.a. för bilar som det var kul att kika in och se. Men restaurangerna här var för turistiska för vår smak.

Tack Carl-Henrik P
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Längst denna gata finns det mycket att se på. Mestadels märkesbutiker, här är det alltid mycket människor och detta är troligtvis en av de kändaste gatorna i världen

Tack Minette N
Omdömet skrevs 1 januari 2017

Man ska väl ha sett denna när man är i Paris, hade det inte varit för att det var julmarknader så är väl inte platsen speciellt intressant lite för turistigt.

Tack Anita S
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Julmarknaden här är verkligen inte som någon annanstans. Inget är heligt. Det måste man ha med sig om man går hit. Och det är ett måste vid ett Parisbesök, särskilt en kväll i december.

Tack Maltemannen

Resenärer som tittade på Champs-Elysees tittade också på

Besökt Champs-Elysees? Berätta vad du tyckte!