Öppet i dag: 07:30 - 19:30
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Saint-Sulpice på
från 93,26 US$
från 139,12 US$
från 71,69 US$
från 51,41 US$
Omdömet skrevs 30 december 2018 från mobil enhet

En helt fantastisk upplevelse att komma till och men känner historien vingslag när man befinner sig i Kyrkan

Datum för upplevelsen: juli 2018
1  Tack 719clemensn
Omdömet skrevs 8 maj 2018

Underbart vacker kyrka som är väl värd ett besök. När vi var där var det en liten konstutställning i ett av sidorummen.

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack Sofie S
Omdömet skrevs 6 maj 2018

Vi råkade bo precis så att vi hade denna pärla utanför dörren varje dag. Vacker på utsidan, insidan och med tillhörande fontän. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack TonyLee65
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

En av alla Paris vackra kyrkor/katedraler. Utanför kyrkan finns dessutom en vacker fontän som är riktigt imponerande!

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

En av alla vackra katedraler i Paris. Fontänen på torget utanför är även den väldigt häftig och imponerande.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack DanielForssell