Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 823)
Filtrera omdömen
2 823 resultat
Medlemsbetyg
1 393
833
305
147
145
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 393
833
305
147
145
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 2 823 omdömen
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Visst är det häftigt att kunna se Eiffeltornet från balkongen på hotellrummet, men lite blåst kände vi oss allt när balkongen var så smal att knappt en stol rymdes på den, man fick luta sig ut för att få bra syn på tornet och balkongen var helt omöblerad så vår tanke att sitta å mysa med ett glas och se på Eiffeltornet grusades tämligen omgående. Det var dålig standard på rummet, skabbigt och kändes ofräscht. Det motsvarande inte alls de 4 stjärnor de hade. Personalen är dock mycket trevlig. Det ligger långt ifrån allt, förutom Eiffeltornet. Inte värt pengarna.

Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
1  Tack Mona B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
René A, Directeur général på Pullman Paris Tour Eiffel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2015
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you for having taken the time to share your experience during your recent stay at the Pullman Paris Tour Eiffel.

I sincerely apologize that the standard of your stay did not meet your expectations. Measures have been taken in response to your comments to improve the comfort and the standard of the amenities provided at the hotel in order to prevent futur occurrences of this kind.

Be assured that our main goal is the "very" satisfaction of our guests. Your recent experience was certainly not a true reflection of the high standards for which our hotel is known.

I sincerely wish to have the opportunity to welcome you back and provide you with a totally new experience.

Sincerely,

René Angoujard
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 24 februari 2015

Först vill jag säga att jag gillade verkligen rummet.
Utsikten var fantastisk och sängarna super bekväma.
Det var rent och naturligtvis läget var super med tour eiffel bara en minut bort och Bir-hakiem 3 minuter bort.

Incheckningen var dock verkligen förvirrande och det fanns inga bra kö system.
Att checka ut var ännu värre, i vårt rum hade vi en burk coca cola i minibaren, på cola det fanns en cap som sade att det var gratis.
När vi checkade ut de ville få oss att betala 6 euro för en burk Cola och när vi berättade för dem om kapsylen som sa att det var gratis de sa till oss att coca cola aldrig var gratis.
De fick oss att känna oss som en sorts brottslingar som försökte stjäla en coca cola.
Jag betalade över 500 euro för rummet så varför skulle jag försöka stjäla en läsk för 6 euro.
Som en person som arbetar i service jag kan inte tro hur dåligt de hanterade det.
Efter ett tag och några samtal (om jag visste att det skulle ta 25 minuter för dem att lösa mysteriet med den coca cola jag skulle gladeligen ha gett dem den 6 euro) vi äntligen löst problemet och vi kunde lämna hotell.
Killen som hjälpte oss vände ryggen mot oss och inte ens bry sig om att säga adjö.
Och vi fick aldrig en "ledsen för utan inconvinience".
Jag har sett på trip advisor att åtminstone en mer hade samma problem så dubbla kontrollera din räkning hellre än du checkar ut.

Frukosten var trångt och lite oorganiserade.
Men Frukosten var mycket bra.

Rumsservice men var fantastisk och maten var utsökt.
Maten på restaurangen RAM var också trevligt.

Om det inte var för dålig service när vi åkte jag förmodligen skulle komma tillbaka, men vår sista erfarenhet av Paris var utcheckning och det verkligen gav oss ett dåligt slut.

2  Tack Nystrombroberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
René A, Directeur général på Pullman Paris Tour Eiffel, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2015

Bäste kund,
Tack för din recension. laget av Pullman Paris Tour Eiffel är bäst att Offir dagliga oklanderlig sservice.
Hoppas accuillir dig under din nästa vistelse i Paris.
Med vänliga hälsningar
Generaldirektören

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 november 2014

Om du gillar moderna faciliteter i kombination med teknik, kommer du att älska detta hotell; ipads i rummen ger allt från room service-menyn till filmer som du kan ta med till den trendiga baren för att njuta av samtidigt som du dricker en cocktail. Maten är utsökt och en trevlig omväxling från den traditionella parisiska bistron som du hittar i varje gathörn och de har även en egen trädgård med frukt och grönsaker i direkt anslutning till Eiffeltornet.

Jag vet att vissa människor har haft problem tidigare med renoveringen, men hotellet är helt klar nu och är fantastiskt. Platsen måste vara en av de allra bästa i Paris, bokstavligen bredvid Eiffeltornet, där många av rummen har fantastisk utsikt över tornet självt; så nära så att du nästan kan röra vid det (se bild av utsikten från mitt rum). Vänlig och uppmärksam personal också, vilket återigen är ganska ovanligt för de flesta hotell i Paris.

Skulle definitivt rekommendera detta hotell för alla som kommer till Paris i affärer eller nöje.

2  Tack Robert_Sue
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bodde här: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen