Omdömet skrevs 30 april 2018

Bra hotell med fräscha rum (heltäckningsmattan är väl det enda som var lite mindre fräscht), sängen var lite väl hård och väldigt platta kuddar. Toaletten var i ett eget rum BREVID badrummet (?) vilket var lite märkligt. Helt ok frukost. Saknade lite mer frukt/grönsaker.
Läget är toppen i mysiga Monmarte! Nära tunnelbana men rekommenderar att promenera genom stan och sätta sig på en uteservering på vägen!

Rumstips: Vi bodde på första våningen vilket var helt ok så alla faciliteter (frukost, terass och gym) låg på första våningen
Datum för vistelsen: april 2018
Tack Sanna2588
Clémence T, Guest Relations Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Dear Sanna,

Thank you for taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,
Clémence
Customer Expérience Manager

Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Detta hotell rekommenderas verkligen! Fint rum med hög standard, supergod hotellfrukost (Bästa någonsin) Lyxig känsla på detta hotell. Bra service, bra städning! Fin bar där man kunde sitta och ta ett glas bubbel i den snygga omgivningen. Området Montmartre som hotellet ligger i är supermysigt. Jag kommer bo där igen nästa gång jag besöker Paris...Helnöjd!!

Datum för vistelsen: december 2016
Tack PerryPerraBoy
Clémence T, Guest Relations Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Dear PerryPerraBoy,

Clémence
Customer Experience Manager

Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Mycket nöjd med vår vistelse på detta hotell. Fräscha och rena rum, bra service och god hotellfrukost! Lite hårda sängar för min smak men inget större problem alls. Superhäftig utsikt över Paris på den 8e våningen av 9 fick vi. Rekommenderar!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack ellinorh196
Omdömet skrevs 4 april 2017

Ett mellanklasshotell med ok standard.
Bra frukost och helt ok rum.
Personalen väldigt trevlig och hjälpsam. Frukosten var bra och om vädret tillåter kan den intas ute på deras terass.
Läget är kanon, nära mysiga Montmartre och om man orkar på promenadavståmd till centrum. Både tunnelbana och buss går också väldigt bra i området.
Kommer absolut att boka här igen nästa gång jag ska till Paris.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack f0ff078
Patrick G, General Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

Dear F0ff078,

What a pleasure to read that you will stay again in our hotel if you come back in Paris.
I would like to thank you for mentioning our great location in Paris.

See you soon in Montmartre,

Best regards,

Patrick Gaude
General Manager

Omdömet skrevs 22 mars 2017

Det är andra gången jag bor på detta hotell och de har förbättrats så otroligt mycket .
Bra frukost med stort urval
Rena stora fina rum stor tv
Stort badrum Mycket rent
Nära till mycket runt ikring , trevligt område.
Många restauranger i närheten

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack zenitan
Patrick G, General Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2017

Dear Zenita,

What a kind review!
It's always a reward for us to receive this kind of feedback.

We hope to welcome again, as soon as possible.

best regards,

Patrick Gaude