Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Detta hotell rekommenderas verkligen! Fint rum med hög standard, supergod hotellfrukost (Bästa någonsin) Lyxig känsla på detta hotell. Bra service, bra städning! Fin bar där man kunde sitta och ta ett glas bubbel i den snygga omgivningen. Området Montmartre som hotellet ligger i är supermysigt. Jag kommer bo där igen nästa gång jag besöker Paris...Helnöjd!!

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack PerryPerraBoy
Clémence T, Guest Relations Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Dear PerryPerraBoy,

Clémence
Customer Experience Manager

Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Mycket nöjd med vår vistelse på detta hotell. Fräscha och rena rum, bra service och god hotellfrukost! Lite hårda sängar för min smak men inget större problem alls. Superhäftig utsikt över Paris på den 8e våningen av 9 fick vi. Rekommenderar!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Ellinor H
Omdömet skrevs 4 april 2017

Ett mellanklasshotell med ok standard.
Bra frukost och helt ok rum.
Personalen väldigt trevlig och hjälpsam. Frukosten var bra och om vädret tillåter kan den intas ute på deras terass.
Läget är kanon, nära mysiga Montmartre och om man orkar på promenadavståmd till centrum. Både tunnelbana och buss går också väldigt bra i området.
Kommer absolut att boka här igen nästa gång jag ska till Paris.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack f0ff078
Patrick G, General Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

Dear F0ff078,

What a pleasure to read that you will stay again in our hotel if you come back in Paris.
I would like to thank you for mentioning our great location in Paris.

See you soon in Montmartre,

Best regards,

Omdömet skrevs 22 mars 2017

Det är andra gången jag bor på detta hotell och de har förbättrats så otroligt mycket .
Bra frukost med stort urval
Rena stora fina rum stor tv
Stort badrum Mycket rent
Nära till mycket runt ikring , trevligt område.
Många restauranger i närheten

Bodde här: januari 2017
Tack zenitan
Patrick G, General Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2017

Dear Zenita,

What a kind review!
It's always a reward for us to receive this kind of feedback.

We hope to welcome again, as soon as possible.

best regards,

Omdömet skrevs 5 februari 2017

Mycket fräscht hotell. bra service, härliga rum, bra bar på hotellet, dock valde jag bort frukostalternativet på hotellet denna gång, DYRT!, finns många ställen runt hotellet att äta prisvärt på! Lätt med kommunikationer, tag taxi direkt till flyget te x fasta priser, inte dyrt!

Tips för att välja rum: välj rum med FÖNSTER!
  • Bodde här: januari 2017, reste i arbetet
Tack MickeVasterbo
Patrick G, General Manager på Mercure Paris Montmartre Sacre Coeur, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

Dear MickVasterbo,

Thank you for taking time to share your review on TripAdvisor.
I'm glad to read you found your hotel clean, with nice room and bar.

I hope to welcome you soon in Montmartre,

Best regards,