Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 243 US$/natt.

Hotel Elysees Flaubert(Paris)(Mycket prisvärt!)
Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Paris)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

• Rumservice
Angely Hotel(Paris)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 306 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 253 US$/natt.

Hotel Atmospheres(Paris)
Official Site
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 216 US$/natt.

Omdömet skrevs 20 mars 2016 från mobil enhet

Kanonläge att bo på, bara att kliva utanför dörren så befinner man sig i stadens puls. Trevligt bemötande och fräscht. Jag gillade att det var liten köksdel så man kunde äta lite frukost på rummet innan vi gick ut.

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Maria R
chloe_mckeon, Directeur général på Citadines Les Halles Paris, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2016

Dear Maria R.,
Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our service and facilities. We hope to see you again.
Best regards.

Omdömet skrevs 28 juli 2015

DetTa hotell får toppenbetyg med en liten varning.
vi börjar med det som är bra;
Toppenläge där vi enkelt nådde det vi ville se. Metro/RER är max 100 meter bort och tåget från flygplatsen stannar här vid Les Hallen. Lägenheten hade allt vi behövde. Vi hade med oss eget diskmedel. Det fanns dock mzskindiskmedel till diskmaskinen.
Det som var lite sämre var att det inte finns något bord att äta vid men det funkade bra med skrivbordet eller det lilla bordet vid sängen. Det var en hel del oväsen utanför hotellet så öronproppar rekommenderas.
Varningen består i att sängarna var riktigt hårda så gillar inte det så välj ett annat hotell.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Strumpan1961
Omdömet skrevs 30 april 2015

Detta boende ligger väldigt bra till för att verkligen uppleva Paris. Här kan man strosa mycket omkring på gatorna och insupa atmosfären eller ta en drink på alla ställen som har Happy Hour varje eftermiddag bara runt hörnet. Eftersom det är lägenheter blir rummen lite rymligare än vad de annars kan vara i Frankrike. Det var lite slitet, men väldigt välstädat så det tyckte inte vi drog ner helhetsintrycket. Väldigt bekväm säng dessutom. Vi blev trevligt bemötta och kommer absolut att bo där igen.

• Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Maria R
Omdömet skrevs 18 november 2014

Trevligt lägenhetshotell vid Metro Les Halles och Chatelet. Ca 30 min med RER från CDG. Vi reste med familjen och hade en lägenhet med ett sovrum och i vardagsrummet fanns en bäddsoffa. Rent och fräscht. Mycket bra restauranger i kvarteren runt hotellet.

• Bodde här: oktober 2014, reste med familjen
Tack Backpackerfamily2014
Omdömet skrevs 2 november 2014

Vi kom med tåg från CDG och hoppade av på les Halles. Detta är en byggarbetsplats och det var inte helt enkelt att hitta ut vid rätt utgång. Hotellet har ett perfekt läge vid bra metro. Bad om ett rum inåt gården så att vi slapp ljud från pågående ombyggnationer. Mycket hjälpsam personal. Bodde i en lägenhet. Hade önskat att den var lite större och ljusare. Gott om förvaringsutrymmen. Bageri ligger bara 5 minuter bort. Överlag nöjda med hotellet men det motsvarande inte riktigt förväntningarna.

• Bodde här: oktober 2014, reste med familjen
Tack Sonja-Ulrika