Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Bästa läge med snabbtåg RER utan byte från flygplatsen och likaså ut till Disneyword. Högsta klass på frukostbuffé. Rymliga rum, rent och snyggt. Känns prisvärt lyxigt hotell. Passar bra även för barnfamiljer.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Mariana D
Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Jättebra läge med gångavstånd och närhet till mycket pampiga sevärdheter. Även nära till bra shopping i gigantiska Forum Les Halles.

Sängen var perfekt hård för mig, gillar inte mjuka sängar. Det enda konstiga var att toalettstolen inte var på toaletten utan i ett eget rum precis bredvid.
Frukosten var jättegod och fräsch och hotellets innergård var hur charmig som helst. En liten oas att sitta och njuta i.

• Bodde här: augusti 2016, reste i arbetet
Tack David R
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Mycket fräscht hotell med fina rum och bra planerat badrum med separat WC. Nära till allt och trevlig personal. Ett minus då vi bad om ett extra täcke var att de sade att det var fullt och att extra täcke inte gick att uppbringa. Det var knappast fullbelagt.

• Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack SofiaB195
Omdömet skrevs 2 november 2015

Hotellet ligger precis bredvid Les Halles gallerian som håller på att byggas om, vilket kanske kan vara störande om man sover lätt. Vi stördes inte alls och vi bodde på våning 1 mot bygget. I bottenvåningen på gallerian ligger RER hållplatsen som tar dig till och från CDG flygplatsen. Området Les Halles ligger granne med Marais och precis bredvid Notre Damm katedralen. Lite stökigt område kvällstid då det är många barer och på torget samlas ungdomarna. Vi trivdes mycket bra och deras utmärkta frukost gjorde att barnen höll sig mätta och glada fram till lunch.

Tips för att välja rum: Våning 1 och 2 har standardrum så vill ni ha utsikt så kostar det pengar
  • Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Niclas J
Omdömet skrevs 1 november 2015 från mobil enhet

Hotellet är helt ok, rummen trevliga om än med hårda kuddar. Dåligt utbud på engelska tvkanaler. Wifi är gratis men riktigt dåligt. Frukosten ok men inte prisvärd. Läget bra för att besöka Louvren och Notre Dame som ligger på promenadavstånd. Mycket restauranger och barer i området.

Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack Kent W
NovotellesHalles, P.A. to the General Manager på Novotel Paris Les Halles, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2015

Dear Kent W,
I would like to thank you for your comment regarding your last stay with us.
We hope to welcome very soon? 
A bientôt,
Hélène Baligand