“Ett måste mycket vackert och gratis”
Omdöme om Notre-Dame

Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ett besök här är ett måste.Vi tvekade först när vi såg kön men det gick väldigt snabbt väl inne hamnade vi i en mässa vilket var en upplevelse bara det.
Magiska glasmålningar och en oerhörd rymd.

1  Tack Reino S

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Här kostar det inget att gå in vilket är ovanligt i Paris. Fantastisk kyrka, absolut värd ett besök. Kö, men det gick snabbt.

Tack HegeMaple
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Då man besöker Paris så finns det ett antal byggnader man måste se detta är en av dom , ett stort fantastiskt byggnadsverk inte mycket folk då vi var där i februari .

Tack Jörgen Ö
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Besök Notre-Dame tidigt, då det inte är så mycket folk. Passa gärna på att gå på en mässa om möjligt.

Tack Ann-Cristine
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Vilket ställe! Har varit där 3 gånger och lika fint. Utsidan är ett konstverk i sig men rekommenderar att ta tiden och pengarna att gå in på insidan och framförallt upp i tornen! Kan även rekommendera caféet bredvid, jätte god frukost!

Tack voffla

Resenärer som tittade på Notre-Dame tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Notre-Dame? Berätta vad du tyckte!