Öppet i dag: 08:00 - 18:45
Spara
Boka i förväg

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Notre-Dame på
från 11,50 US$
från 17,30 US$
från 40,40 US$
från 19,60 US$
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Då man besöker Paris så finns det ett antal byggnader man måste se detta är en av dom , ett stort fantastiskt byggnadsverk inte mycket folk då vi var där i februari .

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack 480j_rgen_
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Besök Notre-Dame tidigt, då det inte är så mycket folk. Passa gärna på att gå på en mässa om möjligt.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Ann-Cristine
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Vilket ställe! Har varit där 3 gånger och lika fint. Utsidan är ett konstverk i sig men rekommenderar att ta tiden och pengarna att gå in på insidan och framförallt upp i tornen! Kan även rekommendera caféet bredvid, jätte god frukost!

Tack voffla
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Kul att ha sett en Paris stora begivenheter. Mest ett måste faktiskt. Bäst var att solen äntligen kom fram när vi kom ut igen.

Tack Claes S
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Notre dame är värt besök. Men var där tidigt på morgonen. Det blir långa köer på dagen. Utsidan är också fin.

Tack AnfiHemma