Öppet i dag: 09:30 - 23:45
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Eiffeltornet på
från 82,67 US$
från 40,74 US$
från 70,69 US$
från 51,15 US$
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt fint men för lång kö för att komma in, KÖP BILJETTER INNAN OM NI VILL KOMMA IN! Då det är långa köer!

Fantastisk upplevelse att se den utanför men vi kom tyvärr inte in.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack linnbacklin
Omdömet skrevs 15 december 2019

Om du reser på icke turisttid så behöver du inte köpa plats för 700kr för inträde och förtur i kö. Tag trapporna upp till våning två så har du en bra historia. Hiss till toppen för en utsikt över en stad större än du tror.

Datum för upplevelsen: mars 2019
Tack FrankiOxviken
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Så otroligt vackert! Gå till trocadero utsiktsplats! Där kan man få fina bilder!! Och finns crepes

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack 91matildas
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Att besöka Eiffeltornet gjorde större intryck än väntat. På ca 30 min kom vi in på området, köpte biljetter och åkte upp till 2:à våningen. Själv fortsatta jag sedan till toppen utan särskilt mycket köande. Utsikten från 2:à våningen är häftig men från toppen är den spektakulär.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack niclasg2015
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Gå ut sent på kvällen, då lyser hela byggnaden upp, väldigt effektfullt.
År 2000 installerades blinkande lampor och fyra högspänningssökljus på tornet. Sedan dess har ljusuppvisningen blivit en daglig/nattlig tilldragelse. Sökljuset på tornets topp har gjort tornet till en ljusfyr i Paris natthimmel.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack SpaceCowboy1