“Trevligt”
Omdöme om 7eme vin

7eme vin
Boka med
7eme vin har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 866 av 19 262 Restauranger i Paris
Kök: Franskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Eiffeltornet/Hôtel des Invalides
Omdömet skrevs 4 maj 2017

När vi kom hittade de inte vår bokning trots att vi fått bekräftelsemail samt påminnelsemail. Vi fick dock ett bra bord ändå eftersom vi var tidiga. Servicen trevlig men inget extra, dryck vi beställde glömdes bort. Maten var bra men inget extra. Ett plus för menyer på engelska och en trevlig stämning och atmosfär

Tack Anders E

Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande och bra meny på engelska, Här dricker man vin med mat som tillbehör. Köttet och maten hade man önskat lite mer utav men utbudet av vin väger upp det.

Tack Jonas S
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat och service härligt sätt att presentera menyn.
Missa inte detta ställe när ni skall besöka Eifeltornet. Litet men med atmosfär och lokal prägel, suverän hemgjord glass. Absolut värt ett besök.

Tack Lill S
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

Liten restaurang med charmig interiör. God mat och dryck. Tyvärr kändes vår servitör väldigt stressad även när vi kom och restaurangen var i princip tom. Be inte om en espresso då det du får är en vanlig kopp kaffe. Annars gott och mysigt.
Var där en lördagkväll och fick bord utan att bokat tack vare att vi kom redan vid sju. Sen var det helt fullt hela kvällen.

Tack Lamee_W
Omdömet skrevs 26 mars 2015 från mobil enhet

Liten och charmig restaurang med ypperlig mat. Själv tog jag sniglar, ankbröst och créme brulée. Allt var helt perfekt ! 110 euro för två personer , trerätters en flaska utmärkt vin plus kaffe. Helt ok. Vi hade tur som kom tidigt (strax före kl 20.00) för sen blev det fullsatt och kö.
Supernöjda och går gärna dit igen

Tack Lexipold

Resenärer som tittade på 7eme vin tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt 7eme vin? Berätta vad du tyckte!