“Fantastisk mat!”
Omdöme om Sorza

Sorza
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Sorza har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 632 av 19 431 Restauranger i Paris
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Ile de la Cité/Ile Saint-Louis
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Oerhört god mat på ett litet trivsamt ställe. Fisken med polentan rekommenderas varmt! Efterrätten är vältilltagna och ni kommer inte gå härifrån besvikna.

Datum för besöket: november 2017
Tack MariaH5350

Omdömet skrevs 27 april 2017 från mobil enhet

Rasande god mat och gott vin. Och jättetrevlig service. Tog parmesansufflé och fisk med potatispuré.

Datum för besöket: april 2017
1  Tack lindashr
Omdömet skrevs 27 juni 2016 från mobil enhet

Efter att ha lämnat en restaurang med en liten besvikelse hamnade vi på denna (mycket) lilla restaurang för en 3 rätters middag, maten är vällagad och bra. Ingen fancy restaurang och inget som du klär upp dig för, men kan dock rekommendera den för matens skull och den service man får.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Thony_12
Omdömet skrevs 23 maj 2014

Liten men mycket trevlig resturang. Human priser. Gudomligt god chokladmousse.
Värdinnan talade mkt bra engelska vilket underlättar i Frankrike.

Datum för besöket: maj 2014
    • Atmosfär
Tack Jens C
Omdömet skrevs 10 april 2014

Vi åt på den här ön för två år sedan och tänkte avsluta Parisvistelsen med ett restaurangbesök även denna gången. Vi fann den här lilla trevliga restaurangen som kändes väldigt familjär. Vi beställde en hel meny var. Förrätterna var mycket smakrika och vackert dekorerade. Båda varmrätterna var goda. Skulle mycket väl kunna tänka mig att komma hit igen.

Datum för besöket: april 2014
    • Atmosfär
Tack hbgjolu

Resenärer som tittade på Sorza tittade också på

Paris, Ile-de-France

Besökt Sorza? Berätta vad du tyckte!