“Perfekt för vår vistelse”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
248 omdömen
38 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 38 hjälpsamhetsröster
“Perfekt för vår vistelse ”
Omdömet skrevs 2 juni 2019 för en vistelse i juni 2019

Två nätter och en hel dag på champagneprovning så var detta lägenhetshotell perfekt för oss. Fräscht, modernt och rymligt. Gångavstånd ca 10 min till tågstation och Avenue De Champagne. Hotellet kontaktade oss i god tid så att vi fick en egen kod till ytterdörren och till nyckelgömman för nyckeln till vårt rum då det är obemannat och saknar reception. Hotellet ligger på en mindre gata, väldigt lugnt och skönt. Fick man önska något så lite mer internationella TV kanaler, kanske ett par vattenflaskor och lite information om området runt omkring med tips då hade jag gett dom betyget utmärkt. Men till nästa gång då är detta troligen mitt första val att bo på även om det finns fina hotell runt omkring.

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera