Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 212)
Filtrera omdömen
1 212 resultat
Medlemsbetyg
429
553
166
51
13
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
429
553
166
51
13
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 212 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
delphine G, Directeur général på Novotel Clermont Ferrand, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2017

Bodde här: juli 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
delphine G, Directeur général på Novotel Clermont Ferrand, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2017

Bodde här: juli 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
delphine G, Directeur général på Novotel Clermont Ferrand, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
delphine G, Directeur général på Novotel Clermont Ferrand, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 maj 2017

  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
delphine G, Directeur général på Novotel Clermont Ferrand, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen