Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 433)
Filtrera omdömen
3 433 resultat
Medlemsbetyg
794
1 244
793
363
239
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
794
1 244
793
363
239
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
461466 av 3 433 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 12 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Guest Relations Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juni 2016

  • Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juni 2016

  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen