Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Mercure Manchester Piccadilly Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Mal Maison Hotel(Manchester)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Visa hotell
  • Restaurang
  • Rumservice
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Restaurang
  • Bar/lounge
Gardens Hotel(Manchester)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Bar/lounge
Visa hotell
Velvet Hotel(Manchester)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Rumservice
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Omdömen (3 317)
Filtrera omdömen
3 317 resultat
Medlemsbetyg
763
1 214
769
347
224
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
763
1 214
769
347
224
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
464469 av 3 317 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 10 juni 2016

  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 juni 2016 från mobil enhet

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zoe T, Front Office Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen