Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Mercure Manchester Piccadilly Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Mal Maison Hotel(Manchester)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Visa hotell
  • Restaurang
  • Rumservice
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Restaurang
  • Bar/lounge
Gardens Hotel(Manchester)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Bar/lounge
Visa hotell
Velvet Hotel(Manchester)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Rumservice
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Omdömen (3 317)
Filtrera omdömen
3 318 resultat
Medlemsbetyg
764
1 214
769
347
224
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
764
1 214
769
347
224
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 3 318 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 19 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureManager17, Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureManager17, Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureManager17, Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureManager17, Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen