• Pool
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
The Midland(Manchester)
  • Pool
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 133 US$/natt.

• Frukost ingår
  • Rumservice
Trip.com
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Ibis Manchester Centre Portland Street(Manchester)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

3 3613 365 av 3 365 omdömen
Omdömet skrevs 12 januari 2012

• Bodde här: januari 2012, reste med vänner
David D, General Manager på Mercure Manchester Piccadilly Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2012

Omdömet skrevs 8 januari 2012

• Bodde här: januari 2012, reste som ett par