“Fotboll ”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn, Barnvagnsparkering, Anpassat för rullstol, Badrum, Trappor/hiss, Mat finns att köpa, Skåp/förvaring
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Nja, inget måste, lite museum mera kort rundvandring med kul saker för yngre barn
Inget måste i Manchester.

Tack Magnus H

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Hade läst om detta ställe och förväntningarna var höga. Blev lite besviken. Dock finns det lite roliga grejor att prova på bla straffsparkar, poängspel mm. Själva utställningen var inte så märkvärdig.

Tack ezzyex
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Jag älskar fotboll och hade förväntat mig mer av det här museet. Inget speciellt men helt klart värt ett besök.

Tack Stefan L
Omdömet skrevs 3 december 2017

Ganska plottrigt och rörigt, svårt att få en sammanhängande upplevelse. Kul idé med interaktiva aktiviteter. Gratis inträde, men om en vill får en gärna lämna en donation.

Tack Zinnipinni
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Fyra våningar med mycket att titta på. Finns affär där man kan köpa signerade tröjor, tavlor mm. Grattis inträde. På andra våningen var det gamla spelautomater.

Tack Claes H

Resenärer som tittade på National Football Museum tittade också på

Manchester, Greater Manchester
Manchester, Greater Manchester

Besökt National Football Museum? Berätta vad du tyckte!