Öppet i dag: 10:00 - 17:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Manchester
från 15,60 US$
från 32,40 US$
från 22,00 US$
från 13,00 US$
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Hade läst om detta ställe och förväntningarna var höga. Blev lite besviken. Dock finns det lite roliga grejor att prova på bla straffsparkar, poängspel mm. Själva utställningen var inte så märkvärdig.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack ezzyex
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Jag älskar fotboll och hade förväntat mig mer av det här museet. Inget speciellt men helt klart värt ett besök.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Stefan L
Omdömet skrevs 3 december 2017

Ganska plottrigt och rörigt, svårt att få en sammanhängande upplevelse. Kul idé med interaktiva aktiviteter. Gratis inträde, men om en vill får en gärna lämna en donation.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Zinnipinni
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Fyra våningar med mycket att titta på. Finns affär där man kan köpa signerade tröjor, tavlor mm. Grattis inträde. På andra våningen var det gamla spelautomater.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack Claes H
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Är man intresserad av fotboll och dess historia är detta ett måste. Finns lite roliga saker för barn om man är en barnfamilj.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Marja A