• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 96 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Doubletree
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

The Midland(Manchester)
  • Pool
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 126 US$/natt.

Ibis Manchester Centre Portland Street(Manchester)(Mycket prisvärt!)
ibis
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Hotellet var fint i sig men dock mycket dåligt vad gäller städningen. Tredje dagen var jag nere och bad om att få städat för det var inte gjort sedan vi kom. Detta trots att vi hade skylten på dörren om att vi ville ha städat! Dem kom ändå inte. Vi fick alltså inte städat en enda gång under vår vistelse på tre nätter!!! Utöver detta var upplevelsen bra och hotellet ligger på en bra plats med nära till allt.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Marie E
Stephen M, General Manager på Radisson Blu Edwardian Manchester, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2017

Thank you for this review and apologies for the lack of cleanliness in your room, please be assured that this is not our normal standard
Featured in Conde Nast’s top 12 Business hotels. Best available rates and guaranteed room types available by booking direct on 0161 835 9929 or resmanc@radisson.com.

Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell med bästa läget i stan. Nära affärer, restauranger och barer. Dessutom alltid taxibilar utanför hotellet om du behöver det. Bra städning. Bra rum. Bra frukost. Mycket bra gym och inomhuspool. Bra öppettider på detta. Okej service.

Bodde här: september 2016, reste med familjen
Tack Sosso M
StephenMiles, General Manager på Radisson Blu Edwardian Manchester, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2016

Dear Guest
Thank you for your kind comments, I am pleased you enjoyed your stay with us.

Omdömet skrevs 2 oktober 2016

Radisson Blu Edwardian ligger på gångavstånd från det mesta som är värt att se i stan och håller dessutom hög standard på det mesta. Hotellet är rent, snyggt, välstädat och har en trevlig spaavdelning med gym och pool.
Personalen i receptionen är professionell men kanske en smula kylig och vii råkade ut för en concierge som agerade snobbigt nedlåtande när vi bad om hjälp.
Ett par förbättringsområden: klorlukten från poolen som stiger upp till entréplan och äggröran på frukostbuffén som i övrigt var utmärkt - smakade misstänkt likt äggpulver.

• Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Malin H
StephenMiles, General Manager på Radisson Blu Edwardian Manchester, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2016

Dear Malin H
Thank you for your kind comments on our location, I am pleased you were able to experience the luxury of Sienna Spa during your stay. I would like to re-assure you that we only use fresh eggs on our breakfast menu.

Omdömet skrevs 25 augusti 2016

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 30 april 2016 från mobil enhet

Ett jättefint hotell. Rent och snyggt och lite typiskt stelt som ett hotell med många stjärnor brukar vara. Väldigt bra service och lätt att ta sig dit. Ingenting saknas på frukosten, men inget sticker ut heller. Fin sovkvalitet och stora fina rum. Söker du ett hotell där du inte vill klaga på något har du kommit rätt, söker du ett pittoreskt och charmigt ställe skall du inte åka hit.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Eriksen1