Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Galvano galamiddag i Manchester på The Midland.
Trevliga lokaler, personal som vet vad de gör och god mat. Testade inte spa avdelningen, men hörde att de andra i sällskapet gillade det.
Hotellet ligger centralt och är lätt att hitta.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack L2599SAdavida
Thomas S, Guest Relations Manager på The Midland, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2016

Käre David A,

Jag är glad att läsa hur mycket du haft din upplevelse på The Midland och särskilt din galamiddag .

Jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen tillbaka för att prova våra spa snart!

Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt vackert hotell. Rummen är rymliga och smakfullt inredda med en riktigt skön säng, allt du kan tänkas behöva fanns där. Personalen var oerhört trevlig och hjälpsam. Frukosten var helt fantastisk även den. En väldigt god doft i hissarna och lobbyn. Bästa hotellet jag bott på i England! Testa även deras afternoon tea som även den är toppklass. Detta hotell kan starkt rekommenderas!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Jesper P
Thomas S, Guest Relations Manager på The Midland, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2016

Käre Jesper P

Din positiva översyn är mycket uppskattad av vår personal - tack för din rekommendation.

Jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen tillbaka till The Midland snart.

Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Rymliga korridorer och rum, fint och fräscht. Engelskt med heltäckningsmattor och inredning som är lite äldre till utseendet utan att kännas gammalt. Bra, läge, bra frukost och trevlig personal. Nära till tåg ut till Old Trafford och nära till schyssta uteställen .Verkar vara poppis för bröllop och fest. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Inganplingan

Käre Inganplingan,

Tack för din recension av The Midland, är det underbart att läsa hur imponerad du var med vårt hotell.

Jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen tillbaka till Manchester snart.

Omdömet skrevs 23 juni 2016

Hotellet var verkligen en perfekt kombination av gammalt och nytt där man lyckats bevara den gamla känslan i lokalerna trots att allt kändes fräscht. Vi tyckte att de långa korridorerna påminde lite om hotellet i The Shining och vi gick vilse ett par gånger när vi var på "upptäcksfärd". Tavlorna med gamla brev och vykort som man hittat i hotellet var intressanta att gå runt och ta del av. För oss, som normalt sett bor på enklare hotell, var den förstklassiga servicen också en upplevelse. Rummen var stora och smakfullt inredda och läget på hotellet var på bekvämt gångavstånd till tågstationer och centrum.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Daniel_Pettersson
AndrewKrawec, Manager på The Midland, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2016

Dear Daniel Pettersson,

Thank you for your feedback.

We look forward to welcoming you back to the Midland soon.

Kind regards,

Andrew Krawec
Operations Manager

Omdömet skrevs 27 augusti 2015 från mobil enhet

Vi satt och arbetade över en lunch, perfekt och tyst och mycket fräscha smörgåsar som man blev rejält mätt av. Dagen efter tog vi en kopp te av samma skäl för att slippa sorlet på konferenscentret alldeles i närheten. Konferensmiddagen ägde också rum på detta hotell, den var inte lika intressant dock, trist mat men vi var ju flera hundra personer så det är inte helt lätt att få till det. Kaféet rekommenderas i alla fall varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack 482katt
Thomas S, Guest Relations Manager på The Midland, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2015

Liebe Silvia I,

Ich freue mich, zu lesen, dass Ihr Aufenthalt bei uns sehr angenehm war und unsere Pianisten bewiesen unterhaltsam.

Ich hoffe, dass wir die Gelegenheit, die Sie auf einen zukünftigen Besuch in die Stadt zurück zu The Midland erlaubt haben könnte.

Freundliche Grüße,

Gästebetreuung Manager