Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 96 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Agoda.com
  • Pool
Rabattmeddelande! 49 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 49 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 191 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

The Midland(Manchester)
  • Pool
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 119 US$/natt.

Ibis Manchester Centre Portland Street(Manchester)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 83 US$/natt.

Priceline
Priceline
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 114 US$/natt.

4 7894 794 av 5 938 omdömen
Omdömet skrevs 24 januari 2013

Tips för att välja rum: if you arent a smoker ask for lower floor rooms ,although they now have a non smoking policy the old smoking rooms still smell strongly of stale tobacco
  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
AllisonDiggle, General Manager på Clayton Hotel Manchester Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2013

Omdömet skrevs 23 januari 2013

• Bodde här: januari 2013, reste som ett par

Omdömet skrevs 22 januari 2013

• Bodde här: december 2012, reste som ett par
AllisonDiggle, General Manager på Clayton Hotel Manchester Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2013

Omdömet skrevs 21 januari 2013

• Bodde här: december 2012, reste med familjen