Öppet i dag: 10:00 - 17:00

från 16,78 US$
från 12,31 US$
från 13,97 US$
Omdömet skrevs 18 maj 2017

Det går ganska fort att gå igenom denna sevärdhet, så planera in den - även om det skulle vara lite med tid. Häftigt bibliotek som helt klart är värt att besöka - när vi var där så var det även gratis att besöka och inga jätteköer.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack MikaelS562
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

För den med kärlek till litteratur, historia och litteraturhistoria är detta en riktig pärla. Den största behållningen under mitt korta besök i Manchester.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Hannabrander
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Otroligt vacker byggnad både interiört och exteriört. Mysig shop i anslutning till entrén. Ligger väldigt centralt vid operahuset.

Datum för upplevelsen: mars 2017
1  Tack Experience587564
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Gammalt bibliotek, sällskapet tyckte inte det var mycket att kolla på! Jag uppskattade det mest, en lugn stund och en imponerade samling av böcker. Jättefin shop och ett kafé i entrén!

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack 813AnnaS
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Vacker byggnad med mystisk atmosfär. Trevlig butik. Fanns utställningar och möjlighet till att sitta och plugga.

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack femtiotre