Omdömet skrevs 20 december 2017

Perfekt för en natts sömn före en tidig flight då du vill undvika att fastna i tågkaos eller andra trafikproblem. Rummet var fräscht och badrummet likaså. Enda problemet var att duschen var mitt i badrummet utan skärm eller draperi vilket gjorde att hela badrummet blev nedstänkt då man duschade.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Anita W
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Åker man med Norwegian är detta hotell bra att bo i en natt, nära till checkin. Det finns ingen lobby eller restaurang direkt anslutet till hotellet. Små rum men fungerande. Hade varit bra med en vattenskada då det inte finns något duschdraperi. Lite för hög luftkonditonering som var svår inställd.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack LottaE1710
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Bra övernattningshotell vid tidiga flygningar, snabbt, bekvämt och nära.
Litet och kompakt rum, men allt man behöver finns, smart väskförvaring under sängen.
Väldigt lyhörd toalett dock, så är man inte bekväm med att den man reser med hör vad man gör kan det bli bekymmersamt.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack denlin1
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Hade missat mitt plan och bokat om till morgonflighten och behövde en säng över natten. Gick till receptionen och pratade med en trevlig tjej som kollade att det fanns rum och att det även fanns rum med rabatt kod från tex TripAdvisor eller Hotells.com.
Rummet skulle kosta runt 800kr med erbjudandet och 1200kr utan .
Så när hon skulle boka ett rum med erbjudandet kom chefen ut och sa att dom inte hade rum
utan förklaring ..
Så jag fick snällt sova i en fåtölj istället ..
Så egentligen är detta inget omdöme eftersom jag inte sov där.
Tack Block hotell
Jag ligger på mycket hotell i mitt jobb men kommer aldrig sätta min fot hos er igen...
och kommer sprider detta till våran koncern.

OBS jag ser helt vanlig ut ...

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste ensam
Tack jonis518
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Detta hotell passar bra för sitt syfte - perfekt att bo om man har ett tidigt flyg eller landar sent. Rummen var knäpptysta, moderna men otroligt små! Ingen restaurang utan man får äta på flygplatsen vilket är småtråkigt. Tog ca 15 sek att checka in och ca 5 sekunder att checka ut. Hotellet är beläget i själva terminalen, så läget är praktiskt.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 329jennyf