Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Detta är ett typiskt äldre övernattningshotell. Praktiskt nära terminalbyggnad med ca 7-10 minuters promenad via en ”gångväg under tak”.
I byggnaden finns restaurang och bar. Trevligt bemötande och familjär stämning ramar in vistelsen på ett angenämt sätt.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack StephanP837
Kara M, General Manager på Hotel Hilton London Gatwick Airport, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Tack för att du valde detta hotell för ditt boende: vi var mycket glada över att se de stora poängen och läsa dina kommentarer och feedback och tack så mycket. Vi är väl medvetna om att våra kunder har flera val här i Gatwick och igen så tacksam att du valde vårt hotell. Med vänliga hälsningar ... Kara Monteiro, General Manager

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Bra förbindelser med Victoria station med snabbtåg. Tågstationen ligger i anslutning till terminalbyggnaden som förbinds med hotellet (genom en gångbro från parkeringshuset). Bra skyltat och mestadels inomhus. Helt ok, stort rum, lite slitet. Ingen info på rummet om vad hotellet erbjuder förutom meny. Fick ringa receptionen för att få koden till wi-fi.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Helage
Kara M, General Manager på Hotel Hilton London Gatwick Airport, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Tack för att du valde detta hotell för ditt boende och för att ta dig tid att slutföra undersökningen: Vi är tacksamma för de givna värdena men se att vi kunde ha gjort bättre på vissa områden och dina kommentarer hjälper oss att uppnå mer för våra gäster i framtida. Snälla förlåt mina synder. Bästa hälsningar..Kara ,Monteiro, General Manager

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell. Alldeles i anslutning till Gatwicks flygplats. Lite krångel att ta sig från terminalen men det är det värt.
Rymliga rum med sköna sängar. Snabbt och smidigt att checka in och ut. Välstädat

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Highcoaster
Kara M, General Manager på Hotel Hilton London Gatwick Airport, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Omdömet skrevs 8 maj 2017 från mobil enhet

Blev kvar en natt på Hilton London Gatwick AirPort då jag missade mitt anslutningsflyg till Sthlm. Bra hotell med stort rum och lyxigt stor och skön säng. Bjöds på öl i kön till incheckningen! Mysig bar i entrén. Stor middagsbuffe och frukostbuffén var en av de bättre jag ätit, äggröran kan vara den bästa hitintills! Mycket med juicer och färsk frukt.

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste ensam
Tack 474ulrikae
RemcoNordenGM, General Manager på Hotel Hilton London Gatwick Airport, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2017

Tack för att du valde detta hotell för ditt boende: Jag var helt glad att se de stora poängen och läsa dina kommentarer och feedback och tack så mycket. Jag är väl medveten om att våra kunder har flera val här på Gatwick och igen är jag tacksam att du valde vårt hotell. . Med vänliga hälsningar, Remco Norden, General Manager

Omdömet skrevs 25 september 2015

Hotellet ligger hopbyggt med Gatwik flygplats. Det är mycket bra om man skall åka tidigt från Gatwik och vill ha gångavstånd till terminalen. Men hotellet tillhör inte den typ av boende som man vill bo på mer än en natt och det är ganska tråkigt

Datum för vistelsen: september 2015
Tack curt s
GuyHilton-GM, General Manager på Hotel Hilton London Gatwick Airport, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2015

Dear curtvalro...,

Thank you so very much for taking a moment to share your experience.
It is clear by the scores given that we did not reach your expectations and please accept my sincerest of apologies.

Sincerely,

Guy Hilton