“Bra skaldjursrestaurang”

Rankad som nr 171 av 2 826 Restauranger i Dublin
Område: Temple Bar
Område: Temple Bar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

En härlig restaurang med bra råvaror. Öppet kök där personalen var på gott humör och väldigt avslappnad stil. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack PontusE35
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 104)

Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Vi åt ”bara” ostron. Det finns tio olika sorters ostron på menyn. Fyra olika ”naked” och sex ”dressed”
Vi provade Galway naed och Namjim och bloody mary dressed.

Trevlig personal. Snabb och bra service.

Datum för besöket: september 2018
Tack tomsD194SW
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Färska skaldjur och duktiga kockar är en oslagbar upplevelse. Är sen servicen toppen och miljön cool med bra musik, vad behöver man mer? Vi gick hit varje kväll och provade allt på menyn. Från 4 sorters ostron, grillade havskräftor, grillad hummer, spagetti a le Vongole, stekta sardiner, krabba, laxsallad, lobster- roll och mycket mer. Allt var av högsta kvalitet. Rekommenderar att börja middagen med ostron och en Guiness. Oslagbar kombination.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 324Marco
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Vilken liten pärla! En mycket liten restaurang med väldigt god mat. Toppenfina skaldjur serveras med enkla men goda tillbehör. Trevlig och tillmötesgående personal som fixar det mesta. God öl som passar utmärkt till maten

Datum för besöket: mars 2018
Tack Ardenner1
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Ett mysigt hål i väggen med jättegod mat. Beroende på vilken rätt man tar varierar prisvärdheten. Hummern var rätt dyr men ostronen och rökta laxen var rena fyndet. Tyvärr satt vi bredvid några lite väl förfriskade sällskap som råkade i luven på varandra men personalen var jättegullig och beklagade stohejet. Går gärna hit igen.

Datum för besöket: februari 2018
Tack 638stefann

Resenärer som tittade på Klaw tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Klaw? Berätta vad du tyckte!