“Fantastiskt! ”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Område: South City Centre
Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Vår första restaurang i Dublin, men inte enda nu vid recensionen. Jättegod, traditionell Irländsk mat och trevlig personal. Luncherbjudandet var dessutom billigt!

Datum för besöket: februari 2016
Tack Jocke F

Omdömet skrevs 7 september 2015

Här åt vi både en lunch och en middag. Där fanns en del irländsk mat som verkligen kändes kul att testa när man nu var på Irland. Rejäl husmanskost som var riktigt vällagad och där man kan tro att det fanns en hel del yrkesstolthet i köket. Enkelt men mycket gott. Supertrevlig personal och en känsla av genuint irländsk som var så påtaglig att lite till hade gett känsla av kuliss.

Datum för besöket: september 2015
1  Tack AstriE
Omdömet skrevs 25 mars 2015

Trevlig pub i centrala Dublin.Många små rum,lätt att få vilse.God atmosfär.Snabb service och väldigt god mat.Lite trångt mellan borden.Är du i Dublin ,så är denna pub värd ett besök

Datum för besöket: mars 2015
1  Tack Thimo91
Omdömet skrevs 7 mars 2015 från mobil enhet

En mycket populär pub som hade kö till borden hela kvällen, visserligen en lördag. Vi åt irish burger och fish and chips som bägge smakade över det vanliga och till efterrätt delade vi på en guiness chokladmousse som var helt underbart god.
Personalen var mycket trevliga men eftersom de var så stressade med allt folket glömde den första servitrisen av att vi ville betala och därför tog det lite väl lång tid innan vi fick betala.

Datum för besöket: mars 2015
    • Atmosfär
1  Tack Åse R
Omdömet skrevs 20 november 2014

Bra mat, trevlig personal,bra läge mitt emot Grafton Capital Hotel, trevlig Pubmiljö. Dublin är en dyr stad.

Datum för besöket: november 2014
Tack Susanna F

Resenärer som tittade på The Hairy Lemon Cafe Bar tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt The Hairy Lemon Cafe Bar? Berätta vad du tyckte!