“Utmärkt”

Bra för: Lokal mat, Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Temple Bar
Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Letade efter restaurang vi TripAdvisor, det var fullbokat så vi bokade till dagen efter, beställde in 44 Oz Ribeye att dela på 2, vilket var perfekt med Cajun Oinion rings, ett gott Malbec vin till det
Kommer definitivt att återkomma.

Tack Torbjörn L

Omdömet skrevs 4 april 2018

Mysig restaurang med väldigt trevlig personal och bra service. Vi beställde filé med olika stekgrader och allas kött var perfekt tillagade. Otroligt mört och saftigt och väldigt, väldigt gott.

Tack mallis2010
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Grymt grymt kött. Deras T-Bone för 2 pers. Såser, tillbehör och gott vin.
Skön stämning och personal.
Klockrent.

Tack Viktor K
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Skulle ge 3,5/5 i betyg om det gick. Vi slank in på chans o fick vänta en timme på bord. Trevlig inredning och skön känsla när man gick in. Det var dock lite stressig servering. Maten var bra, framförallt musslorna till förrätt. Även spenaten som tillbehör var bra. I övrigt tycker jag mat och service var bra, men inget utmärkande.

Tack Gustav K
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Mysig pub i en gammal skola. Det är flera hus tillsammans med en fin gård. Tv och storbild visar sport. Mycket god krogmat. Burgarna är riktigt bra.

Tack Christian T

Resenärer som tittade på F.X. Buckley tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt F.X. Buckley? Berätta vad du tyckte!