“Pefekt tillagat kött efter den stekgrad man önskar”
Omdöme om F.X. Buckley

F.X. Buckley
Rankad som nr 9 av 2 906 Restauranger i Dublin
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Temple Bar
Omdömet skrevs 4 april 2018

Mysig restaurang med väldigt trevlig personal och bra service. Vi beställde filé med olika stekgrader och allas kött var perfekt tillagade. Otroligt mört och saftigt och väldigt, väldigt gott.

Tack mallis2010

Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Grymt grymt kött. Deras T-Bone för 2 pers. Såser, tillbehör och gott vin.
Skön stämning och personal.
Klockrent.

Tack Viktor K
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Skulle ge 3,5/5 i betyg om det gick. Vi slank in på chans o fick vänta en timme på bord. Trevlig inredning och skön känsla när man gick in. Det var dock lite stressig servering. Maten var bra, framförallt musslorna till förrätt. Även spenaten som tillbehör var bra. I övrigt tycker jag mat och service var bra, men inget utmärkande.

Tack Gustav K
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Mysig pub i en gammal skola. Det är flera hus tillsammans med en fin gård. Tv och storbild visar sport. Mycket god krogmat. Burgarna är riktigt bra.

Tack Christian T
Omdömet skrevs 1 april 2017

Ett litet jättemysigt välbesökt ställe.Längesedan jag åt en sån god köttbit,tillagad helt perfekt!
Vinsortimentet hade mycket att erbjuda!

Tack Krokan67

Resenärer som tittade på F.X. Buckley tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt F.X. Buckley? Berätta vad du tyckte!