“Så bra husmankost och öl”

Madigan's Pub North Earl Street
Rankad som nr 184 av 3 067 Restauranger i Dublin
Kök: Pub
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Ja nu var jag åter här på min favorit pub i Dublin. Mycket go mat. Trevlig personal, mycket bra service. Varje dag kommer jag när jag är i Dublin, inte alltid mat, då blir det en öl

Datum för besöket: september 2017
Tack 13Turist

Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Härlig pub med supertrevlig personal. Har den underbart goda Irländska ölen Five Lampa. Åt lunch där och alla 5 personer var riktigt nöjda.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Linnéa S
Omdömet skrevs 5 december 2016 från mobil enhet

Besökte denna pub ett par gånger under vår resa. Bra att det fanns värme på uteserveringen då det var mycket trevligt att sitta där för en öl. Åt även en lunch med fish and chips som var mycket god.

Datum för besöket: november 2016
Tack Mawiha
Omdömet skrevs 13 december 2015

God husmanskost, stora portioner till mycket rimligt pris. Ligger precis vid millenium spiran vid O`connell street. Trevlig personal liksom servicen. Mycket folk som kommer och går, mycket inhemsk dublinbor här. Kommer hit dagligen när jag är i Dublin. Rekommenderar denna pub till er turister...här är alltid en glad stämning.

Datum för besöket: december 2015
Tack 13Turist
Omdömet skrevs 10 oktober 2014

Gick in för att ta en Guinness. Såg att det serverades mat längs in i puben. Det fanns 4 olika rätter, en soppa samt hela barsortimentet att välja bland.
Hit kan man gå för att äta/dricka när man har sina shoppingdagar. Nära O'Connel Street.

Tack BennyRavn

Resenärer som tittade på Madigan's Pub North Earl Street tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Madigan's Pub North Earl Street? Berätta vad du tyckte!