“God mat ”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Temple Bar
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Fick rekommendation från restaurang som var granne att här får ni god mat, vilket det verkligen var. Under kvällen fick > 20 styck tänkbara gäster vända i dörren så boka är ett bra tips.
Bild visar vår förrätt.....

Tack torbj_rnl525

Omdömet skrevs 24 april 2018

Vi fick en väldigt god mat, testade bland annat deras gratinerade pilgrimsmusslor och pasta vongole. Riktigt goda autentiska smaker, nästan som om du vore i Italien.

Tack Dopetravelgroup
Omdömet skrevs 21 november 2017

De ännu levande humrarna möter oss redan i dörren och strax intill syns dagens fångst från havet vackert upplagd. Vi anvisas en plats perfekt för vårt antal. Mycket trevlig personal som parerade tiden så lagom mellan rätterna. Bra service att kunna få en mellanrätt som huvudrätt och mycket goda viner. Med andra ord en utmärkt italiensk restaurang. Den får man bara inte missa!

Tack Marie N
Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Mysig italiensk restaurang i Temple bar området. Vi åt trerätters och allt var lika väl tillagat och gott. Rekommenderar färsk fisk och skaldjur men bruchettan och den färska pastan med svamp var lika god om man inte vill ha fisk. Bra urval av vin. Rekommenderas verkligen!

Tack Fridis81
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Otroligt God mat. Stort urval av italienska viner. Trevlig och kunnig personal! Väl värt ett besök där när man är i Dublin!

Tack Anette E

Resenärer som tittade på Rosa Madre tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Rosa Madre? Berätta vad du tyckte!