“Mysigt och prisvärt”

Kök: Irländskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Liten och mysig restaurang som ligger vid floden lite utanför de centralaste delarna. Vi åt gravad regnbåge och gnocchi och var jättenöjda! Otroligt prisvärt eftersom man fick välja en för- och en varmrätt för bara 21 euro. Det här var den restaurang vi gillade mest av dem vi besökte i Dublin.

Tack MarjaNetzell

Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat och bra service, men vi hade bokat bord till klockan åtta. Bordet var inte ledigt och det fanns inte plats i baren så vi fick gå till en annan bar för att ta en drink i väntan på bord.
En liten kompensation hade varit trevligt.

Tack Ingrid E
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Väldigt bra kött. Trevliga servitriser. Fräscht och fin restaurang. Korta väntetider och bra priser. Tack för en bra middag!

Tack Johan K
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Första kvällen i Dublin letade vi efter ett ställe rätt nära hotellet och hittade detta. Vi gick dit utan att ha bokat bord och det gick bra. God mat, både kötträtten och gnoccin var bra. Trevlig service och mysig lokal.

Tack 172LenaL
PhxBistro, Owner på PHX Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2017

Tack så mycket för din 5-stjärniga recension! Vi glad att du haft din måltid på PHX Bistro! Vi hoppas att vi ses igen!

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Då det låg nära hotellet o hade bra betyg här så testade vi. Det var ett trevligt ställe med trevlig personal och vällagad mat. Åt en gnocchi som var bra. Ett enkelt med bra ställe.

Tack Gustav K

Tack för din recension! Vi gladde dig åtnjuter din mat på PHX Bistro och vi hoppas att vi ses nästa gång du är i Dublin

Resenärer som tittade på PHX Bistro tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt PHX Bistro? Berätta vad du tyckte!