“Bra kött!”

Kök: Irländskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Väldigt bra kött. Trevliga servitriser. Fräscht och fin restaurang. Korta väntetider och bra priser. Tack för en bra middag!

Tack Johan K

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Första kvällen i Dublin letade vi efter ett ställe rätt nära hotellet och hittade detta. Vi gick dit utan att ha bokat bord och det gick bra. God mat, både kötträtten och gnoccin var bra. Trevlig service och mysig lokal.

Tack 172LenaL
PhxBistro, Owner på PHX Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2017

Tack så mycket för din 5-stjärniga recension! Vi glad att du haft din måltid på PHX Bistro! Vi hoppas att vi ses igen!

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Då det låg nära hotellet o hade bra betyg här så testade vi. Det var ett trevligt ställe med trevlig personal och vällagad mat. Åt en gnocchi som var bra. Ett enkelt med bra ställe.

Tack Gustav K

Tack för din recension! Vi gladde dig åtnjuter din mat på PHX Bistro och vi hoppas att vi ses nästa gång du är i Dublin

Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra ställe! Trevligt bemötande, god mat och bra priser. Rekommenderas varmt. Läget är dock lite avsides och lokalen liten.

Tack Kristoffer B

Tack för din recension! Vi är mycket glada att du rekommenderar vår restaurang till andra! Tack igen
K+I

Omdömet skrevs 9 maj 2015 från mobil enhet

Området känns skumt, särskilt på kvällen när ingen av bistrons grannar har öppet. Men här gömmer sig en bra restaurang med väldigt vällagad mat och trevlig service. Rekommenderas!

Tack fredricwikman
Julija R, Manager på PHX Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2015

Tack så mycket för din recension, hoppas få se er igen snart

Resenärer som tittade på PHX Bistro tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt PHX Bistro? Berätta vad du tyckte!