“Gott och trevligt”

Kök: Spanskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 8 januari 2014

Vi körde avslutningsmiddagen här och den var mycket god. Bra urval och råvaror. Lite tråkig uppläggning utan grönsaker. Med det hade det blivit full pott.
Fördrinkarna var fantastiskt goda.
Mycket fräscha toaletter var också ett plus.

Datum för besöket: januari 2014
Tack Jonny I

Omdömet skrevs 12 september 2013

Du hittar inte till detta ställe så direkt, men om spatsera lite utanför Dublins barområde Temple Bar och plötsligt så dyker den upp. Billig mat, vi betalade 10 euro för en tvårätters lunch/middag. Maten smakade även väldigt bra och personalen var trevlig. Om det sedan vara tapas, italienskt eller sydeuropeisk mat med irsk "touch" lär diskuteras. Gott var det och att rekomendera.

Datum för besöket: september 2013
Tack Eriksen1
Omdömet skrevs 8 september 2013

Tog in varsin T-bone steak med tillbehör. Goda vitlöksbröd till förrätt. Satt på uteserveringen med en härlig atmosfär. Bra vin. Ok service.

Datum för besöket: september 2013
Tack friberg99
Omdömet skrevs 16 juli 2013 från mobil enhet

Vi tog in en färdig meny med 8 olika tapas och ett glas Cava för 19,95€. Helt ok mat och mycket trevlig personal, kommer säkert att besöka restaurangen igen.

Datum för besöket: juli 2013
Tack TOnsan421
Omdömet skrevs 10 mars 2012

Ok restaurang med trevlig personal. Maten var helt medelmåttig, rätt smaklös. Efterrätten likaså. Inte speciellt prisvärd. Små portioner.

1  Tack Kattis_A

Resenärer som tittade på Salamanca tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Salamanca? Berätta vad du tyckte!