“Dublin på riktigt”

Kök: Irländskt, Pub
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

En riktigt skön pub med uppmärksam personal och God mat. Välfylld av locals och musik som sig bör. Vi åt välsmakande bangers och seafood showder.

Datum för besöket: november 2017
Tack Scharp63

Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Bra stämning God mat Trevlig personal Live musik varje dag Utanför alla turisterområde Kan rekommenderas

Datum för besöket: oktober 2017
Tack karfal
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Vid mitt besök var det mycket folk pga något sportsevenemang. Lite för hög nivå på både människor och musik.
Sista musikerna var duktiga och gav det hela ett lyft.
Maten ok men inte något mer.

Tack Camilla N
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Var där med familjen på eftermiddagen för att äta middag.

Första delen där baren är var trevlig men vi fick inte plats där, utan fick sitta längre in i ett betydligt mindre trevligt rum som luktade mögel.

Maten var god och prisvärd samt personalen trevlig.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack 237eliasr
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Var där en kväll och lyssnade lite på levande musik och åt middag. Trevlig personal och snabb service. God mat. Väl värt ett besök om man vill prova på riktig irländsk pub-mat. Många olika öl att prova på, fanns för alla smaker.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Aina_Niklas

Resenärer som tittade på The Celt Pub tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt The Celt Pub? Berätta vad du tyckte!