“Helt perfekt. ”

Kök: Irländskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Underbar och mysig pub med god mat och utbudet är som på de flesta barer i Dublin samt trevlig service har även livemusik på helger.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Tommah87

Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Trots sitt läge känns det inte som en turistfälla när man kommer in vilket gör det till ett bra och representativt ställe. Det är en pub så som det ska vara.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Hastad
Omdömet skrevs 8 september 2015 från mobil enhet

God mat fick alla sex i sällskapet, trevlig atmosfär och trevlig personal. Häftig lokal i äldre stil. Mycket folk så vi hade lite svårt att få plats allihopa. Bra läge i centrum.

Datum för besöket: september 2015
Tack mariacJ9800SU
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Gick bara in här för att dricka en Guiness och ta del av den Irländska pub kulturen. Satt och tittade lite på folkmyllret utanför och insöp atmosfären. Trevligt ställe.

Datum för besöket: april 2015
Tack annelieh_12
Omdömet skrevs 28 april 2015

Vi var 4 tjejer som besökte Irland för första gången och besökte Maligans redan första dagen och blev trevligt bemött av personalen. Vi åt och kan varmt rekommendera ölen Clonmel. Mysig pubmiljö. Livmusik torsdag - lördag. Vi återkom dagligen under vår vistelse. Bra betyg.

Datum för besöket: april 2015
    • Atmosfär
Tack Sussi6407

Resenärer som tittade på Madigan's Pub O'Connell Street tittade också på

Dublin, Dublin (grevskap)

Besökt Madigan's Pub O'Connell Street? Berätta vad du tyckte!