Öppet i dag: 09:30 - 17:00

från 232,35 US$
från 32,34 US$
från 31,26 US$
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Ett besök är ett måste när man besöket Dublin! Oerhört imponerande och intressant. Att läsa om the Book of Kells intressant och tänkvärt. Mycket brabutställningbdessutom.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack 703matsl
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

De adjektiv som bäst beskriver den här sevärdheten är "häftigt" och "historiskt". Varje Star Wars-fan med självaktning i Dublin borde dessutom besöka den här platsen.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack zombiesmocka
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Litet museum som går snabbt att gå igenom.
Lång kö så fast track-biljetter rekommenderas.
"The Long Room" är imponerande och värt hela besöket. Känslan där är som hämtat ur en Harry Potter-film.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack 665fredrikl
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Vi var här under påsken och det var mycket folk som ville gå in för ett besök. Vi stod i kö ett bra tag men det var värt det.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Annette E
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Vacker miljö och underbart i långa biblioteket. Vi tyckte att inträdet var högt för det man fick, inte stor utställning och mycket folk.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Anna E